Aşağıda, ekipman üreticinizden nasıl yedek parça ve teknik destek alabileceğinizi adım adım anlatan bir rehber bulacaksınız.
Bu rehberde, “son kullanıcı” ürünü kullanan kişiyi, “üretici” ise ürünü (masa, yatak vb.) üreten şirketi ifade etmektedir.
1. adım: Ekipman üreticisi veya bayi ile iletişime geçin
LINAK®, ekipman üreticilerine aktüatörler ve bileşenler sunan, sektöründe lider bir tedarikçidir. Müşterilerimizin her bir ürünü farklı ve benzersiz olduğundan, LINAK doğrudan son kullanıcılara ürün veya teknik hizmet sağlayamaz. Servis, yedek parça veya onarım hizmetlerini hızlı bir şekilde alabilmeniz için, orijinal ekipman üreticisi veya ürününüzü satın aldığınız bayi ile iletişime geçmenizi öneriyoruz.
Temel teknik bilgiler için ürün sayfalarımızı ziyaret edin.
Elektrikli yükseklik ayarlı masanızla ilgili herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, yardımcı ipuçları ve çözümler için lütfen sorun giderme rehberimize bakın.
2. adım: Kiminle iletişime geçmeliyim?
Son kullanıcılar için:
Destek almak için lütfen ekipman üreticisinin veya bayinin web sitesini ziyaret edin veya ürününüzün kullanım kılavuzuna bakın. İletişim bilgilerini, genellikle üreticinin ürün üzerindeki etiketinde bulabilirsiniz (bileşen üzerindeki LINAK etiketinde değil).
Ekipman üreticileri için:
Lütfen bölgenizdeki LINAK temsilciliği ile iletişime geçin.
3. adım: Aramadan önce bilmem gerekenler nedir?
Son kullanıcılar için:
Eğer bir LINAK bileşeniyle ilgili değişim, onarım veya destek hizmeti almak istiyorsanız, lütfen ekipman üreticinizle iletişime geçin ve LINAK’ın gümüş etiketinde bulunan ürün numarasını (Ürün No.) eksiksiz olarak belirtin. Bu bilgi sayesinde size daha iyi hizmet verilebilecektir.
Ekipman üreticileri için:
Lütfen bölgenizdeki LINAK temsilciliği ile iletişime geçin.
Ekipman üreticisini bulamadığımda ne olur?
Ekipman üreticisini bulamıyorsanız lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
Son kullanıcılar için:
- Bileşenin (ör. aktüatör, motor, el kumandası veya kontrol birimi) üzerindeki gümüş LINAK etiketinin fotoğrafını çekin.
- Fotoğrafı bir e-postaya ekleyin ve info@linak.com.tr adresine gönderin.
Destek ekibimiz daha sonra üreticiyi belirlemeye çalışacaktır. Fakat, özellikle üreticinin faaliyetlerini sonlandırmış olması veya modelinizi artık desteklememesi durumlarında her zaman yardımcı olamayabileceğimizi lütfen göz önünde bulundurun.
Ekipman üreticileri için:
Bölgenizdeki LINAK temsilciliği ile iletişime geçin.